Dagens öppettider

Stockholm – Smista

  • Personbilsförsäljning

    11-15

  • Transportbilsförsäljning

    Stängt

  • Personbilsverkstad

    Stängt

  • Personbilsverkstad, telefontid

    Stängt

  • Transportbilsverkstad

    Stängt

  • Skade- / plåtverkstad

    Stängt

  • Kvällsverkstad (förbokning)

    Stängt

  • Bildelar

    Stängt

Se fullständiga öppettider

Karlstad

  • Försäljning

    11-14

  • Personbilsverkstad

    Stängt

  • Transportbilsverkstad

    Stängt

  • Skade- / plåtverkstad

    Stängt

  • Bildelar

    Stängt

Se fullständiga öppettider

Örebro

  • Försäljning

    11-14

  • Transportbilsförsäljning

    11-14

  • Personbilsverkstad

    Stängt

  • Transport- & Lastbilsverkstad

    Stängt

  • Skade- / plåtverkstad

    Stängt

  • Bildelar

    Stängt

Se fullständiga öppettider

Stockholm – Bromma

  • Personbilsverkstad

    Stängt

  • Taxiverkstad

    Stängt

Se fullständiga öppettider

Kontakta Veho Bil

Stockholm – Smista

Karlstad

Örebro

Stockholm – Bromma

Boka verkstadsbesök

Hos Veho Bil kan du vara trygg med att all service och reparationer av din Mercedes-Benz eller Smart är auktoriserade av respektive bilmärke. Det innebär att vår personal ständigt vidareutbildas och att vi har avancerad testutrustning och de senaste verktygen för att kunna ta hand om just din bil.

Utöver våra verkstäder för person-, transport- och lastbilar har vi ett skadeverkstads som tar hand om skador på plåt och lack. Vi kan även hjälpa dig med AC-rengöring eller glasarbeten som att laga ett stenskott eller byta din vindruta. Varmt välkommen till Veho Bil.

Boka verkstadstid hos Veho Bil

för din Mercedes-Benz transportbil

Bra att veta inför verkstadsbesöket

  • Ange servicekoden (se ovan) vid bokning av service.
  • Är det en felsökning ska symtomen/felet beskrivas så detaljerat som möjligt.
  • Ange om några tilläggsarbeten ska utföras.
  • Ange skadenummer om det gäller ett försäkringsärende
  • Ange om du har någon garanti, värdecheck, rabatt etc.
  • Önskas hyrbil eller annan tilläggstjänst meddela detta vid bokningstillfället, vi kan ej garantera att det finns tillgängliga bilar om det inte bokas upp i förväg.
  • Har du Garanti (förlängd eller extra) måste information om detta bifogas innan arbete kan påbörjas.
  • Skall du på Skadebesiktning, se till att bilen är ren, samt att alla papper från försäkringsbolaget är med.
  • Ska vi hjälpa till med vindrutebyte så måste försäkringspapper bifogas för kontroll av ev. självrisk.
  • Lämna även Service Boken, ev. låsbultar till hjulen samt ev. protokoll från Bilbesiktningen.
  • Töm bilen på värdesaker, vi ansvarar ej för dem.
  • Plocka ur i lastutrymmet / bagageluckan inför servicen eller skadereparationen så att det går att komma åt över allt i bilen.
  • Kan vi behålla bilen över natten / lämna kvällen innan?
  • Om du lämnar bilen efter stängning och lämnar nycklarna i vårt speciella Nyckelinkast. Glöm ej att Märka Nycklarna med Reg Nr, samt telenr var vi kan nå dig.
  • Tala om vart du har parkerat bilen.