Dagens öppettider

Stockholm – Bromma

  • Personbilsverkstad

    7-18

  • Taxiverkstad

    7-18

  • Transportbilsverkstad

    7-18

Se fullständiga öppettider

Stockholm – Smista

  • Personbilsförsäljning

    8-18

  • Transportbilsförsäljning

    7.30-18

  • Personbilsverkstad

    7-17

  • Personbilsverkstad, telefontid

    8-17

  • Transportbilsverkstad

    7-17

  • Plåt/Skadeverkstad

    7-17

  • Kvällsverkstad (förbokning)

    Stängt

  • Bildelar

    7-17

Se fullständiga öppettider

Karlstad

  • Försäljning

    7.30-18

  • Personbilsverkstad

    7-17

  • Transportbilsverkstad

    7-17

  • Plåt/Skadeverkstad

    7-16

  • Bildelar

    7-17

Se fullständiga öppettider

Örebro

  • Försäljning

    9-18

  • Transportbilsförsäljning

    7.30-18

  • Personbilsverkstad

    7-17

  • Transport- & Lastbilsverkstad

    6.30-22

  • Plåt/Skadeverkstad

    8-17

  • Bildelar

    7-17

Se fullständiga öppettider

Kontakta Veho Bil

Stockholm – Smista

Karlstad

Örebro

Boka verkstadsbesök

Hos Veho Bil kan du vara trygg med att all service och reparationer av din Mercedes-Benz eller Smart är auktoriserade av respektive bilmärke. Det innebär att vår personal ständigt vidareutbildas och att vi har avancerad testutrustning och de senaste verktygen för att kunna ta hand om just din bil.

Utöver våra verkstäder för person-, transport– och lastbilar har vi ett skadeverkstad som tar hand om skador på plåt och lack. Vi kan även hjälpa dig med AC-rengöring eller glasarbeten som att laga ett stenskott eller byta din vindruta. Varmt välkommen till Veho Bil.

Boka verkstadstid hos Veho Bil

Kontakta vår personbilsverkstad

Veho Bil Stockholm, Smista
Personbilsverkstad
Tel: 08-41030450
Skicka e-mail

Veho Bil Stockholm, Bromma
Personbilsverkstad
Tel: 08-517 893 80
Skicka e-mail

Veho Bil Karlstad
Personbilsverkstad
Tel: 054-777 00 30
Skicka e-mail

Veho Bil Örebro
Personbilsverkstad
Tel: 019-30 50 04
Skicka e-mail

Bra att veta inför verkstadsbesöket

  • Ange servicekoden (se ovan) vid bokning av service.
  • Är det en felsökning ska symtomen/felet beskrivas så detaljerat som möjligt.
  • Ange om några tilläggsarbeten ska utföras.
  • Ange skadenummer om det gäller ett försäkringsärende (läs mer om vad du ska tänka på vid en skadebesktning)
  • Ange om du har någon garanti, värdecheck, rabatt etc.
  • Önskas hyrbil eller annan tilläggstjänst meddela detta vid bokningstillfället, vi kan ej garantera att det finns tillgängliga bilar om det inte bokas upp i förväg.
  • Har du Garanti (förlängd eller extra) måste information om detta bifogas innan arbete kan påbörjas.
  • Skall du på skadebesktning, se till att bilen är ren, samt att alla papper från försäkringsbolaget är med.
  • Ska vi hjälpa till med vindrutebyte så måste försäkringspapper bifogas för kontroll av ev. självrisk.
  • Lämna även Service Boken, ev. låsbultar till hjulen samt ev. protokoll från Bilbesiktningen.
  • Töm bilen på värdesaker, vi ansvarar ej för dem.
  • Plocka ur i lastutrymmet / bagageluckan inför servicen eller skadereparationen så att det går att komma åt över allt i bilen.
  • Kan vi behålla bilen över natten / lämna kvällen innan?
  • Om du lämnar bilen efter stängning och lämnar nycklarna i vårt speciella Nyckelinkast. Glöm ej att Märka Nycklarna med Reg Nr, samt telenr var vi kan nå dig.
  • Tala om vart du har parkerat bilen.

Biluthyrning

Behöver du en bil under tiden din bil är på verkstaden? Nu kan Veho Bil erbjuda biluthyrning i samarbete med Sixt.
Läs mer om Biluthyrning